Kommunicering av sakernas tillstånd

 
Till de eventuella läsare av denna anti-blogg som eventuellt fortfarande tittar förbi då och då för att konstatera att papperspalatset verkar ha somnat in, vill jag härmed meddela att det bara är nästan sant. Det är visserligen sant att de senaste månaderna har förflutit utan att ett enda uns av inspiration har hemsökt bloggförfattaren, och att dennes livsbetingelser i övrigt inte inneburit särdeles mycket överskottstid att använda till reflektioner över byråkratins fascinerande värld. Men det är likaledes sant att författaren i fråga faktiskt börjar känna inspirationen återvända, vilket skulle kunna leda till att papperspalatset inom en inte alltför avlägsen framtid reser sig ur spillrorna och smyckas med nya iaktagelser från de kommunala korridorerna. 
 

Semestertider i Reykjavik. 
   

Kommentarer
Postat av: En som saknat

Håller tummarna att inspirationen kommer tillbaka.

2010-07-12 @ 14:23:41
Postat av: Magnus

Jag älskar Papperspalatset. Här har jag inte kollat till bloggen på några månader, och har ändå inte missat någonting! Lagomt internet-tempo om jag får säga! Ser dock med tillförsikt fram emot fortsättningen!

2010-07-15 @ 09:27:17
Postat av: Ludvig

Precis Magnus, du har kommit till insikt i papperspalatsets sunda och oresonliga tidsuppfattning. Allt har sin tid. Och om någon tycker att det börjar bli dags att hotta upp bloggen, byta layout etc. vill jag bara säga: glöm det! Den här layouten är den minst spektakulära som finns, och därför är den utmärkt!

2010-07-18 @ 16:12:29
URL: http://papperspalatset.blogg.se/
Postat av: Aurora

Jag vill gärna trycka på "Like"- knappen för både ditt inlägg ovan och för kommentarerna nedan.

2010-07-22 @ 15:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0